Vad vill du prata om?

”Vad vill du prata om?”

Det frågar Linkedin mig varje dag när jag öppnar skrivrutan därinne.

Ibland undrar jag verkligen.

Det brukar inte vara så svårt att hitta på nåt. Inte som det kändes idag.

Det kan vara en bild som inspirerar mig. Eller ett möte med en häftig människa. Eller tre, som häromdagen, när jag bjöd in till Brainstormsmöte med @mikaela.aare@mira_thimmayya och @jennieperssonsolenum

För jag tänkte att jag behövde lite input från andras hjärnor inför nästa år.
Och det blev en otroligt bra förmiddag! Precis som jag trodde.

P.g.a av den håller jag på att ändra lite på hemsidan men måste nog fråga temasupporten varför det inte kommer upp en hamburgermeny på mobilversionen trots att det borde det. Enligt inställningarna.

Lyxproblem. Jag vet.

Ett verkligt problem är att inte känna att man vill dyka upp på sociala medier överhuvudtaget. Trots att man driver ett företag. För att man hela tiden jämför sig med alla andra och inte känner att det man själv kan åstadkomma … duger.
Att man inte själv duger.

Stötte på de tankarna hos en väldigt fin kvinna jag träffade bara häromdagen.
Alltså… Jag har mycket att lära om strategier och metoder och riktiga social media managers fasar nog över mitt svammel.

Men jag dyker upp.

Även när jag inte först kommer på nåt att skriva. Bara börja, så löser det sig.

BÖRJA!

Det är min metod. Om jag bara hade lite nyare fina bilder på mig själv att lägga upp tillsammans med mitt inlägg också.

Skomakarens barn …

Man tager vad man haver.

Som avslutning ska jag boosta någon annans nyhet:
Kolla in @jennieperssonsolenum nya kurs om e-postmarknadsföring, funnels och automatisering. Lanseringspris till på lördag.

Här är början till hennes egen beskrivning:

”Här är kursen för dig som vill bygga din epostlista, få till tekniken (en gång för alla), automatisera vissa delar och Veta Vad Man Ska Skriva. (Japp, det är en hel del text och manusförslag till dina mail.)”

Det var allt från mig idag.

Tvekar du att göra ett inlägg idag? Som du ser är det det bara att börja. Och inte tänka efter för mycket.

Hepp!

#marknadsföring #brandingfotograf #inspiration#personligtvarumärke